بورڈ آف ڈایریکٹرز

ہمایوں بشیر

آزاد ڈائر یکٹر

بینکاری، کیپیٹل مارکیٹس اور ٹیلی کام شعبوں کے ساتھ عملی تجربے کے ساتھ ہمایوں بشیر آئی بی ایم میں...

ہمایوں بشیر

آزاد ڈائر یکٹر

بینکاری، کیپیٹل مارکیٹس اور ٹیلی کام شعبوں کے ساتھ عملی تجربے کے ساتھ ہمایوں بشیر آئی بی ایم میں پاکستان، افغانستان، ایران، اور ایم این اے ہیڈ کوارٹرز ، دبئی کے 40سالہ وسیع و متنوع تجربے کے حامل ہیں۔ آپ 2016ء میں سبکدوش ہو جانے سے قبل 16 سال تک آئی بی ایم پاکستان کے چیف ایگزیکٹیورہ چکے ہیں۔ آپ ایک انجینئر ہونے کے ساتھ ساتھ آئی بی اے، آئی بی ایم اکیڈی نیویارک، ان سیڈ اور بوسٹن یونیورسٹی سے فنانس، مینجمنٹ اور لیڈرشپ کورسز بھی کر چکے ہیں۔   جناب ہمایوں آئی ایف سی۔ پی آئی کی بھی پروگرام کے تحت ایک سرٹیفائیڈ ڈائر یکٹر ہیں اور فی الوقت نیشنل کلیئرنگ کمیٹی آف پاکستان (این سی سی پی ایل) کے چیر مین کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں، اور این اے ایف اے این پی پی میچول فنڈ، مینجمنٹ ایسوسی ایشن آف پاکستان (ایم اے پی)، انجاز پاکستان اور چیز مین آف پی ایس ایس آئی ٹی اسٹیئرنگ کمیٹی کے بورڈز میں بھی مصروف عمل ہیں۔ آپ اسٹارٹ الیں اور انکیوبیٹرزسے بھی وابستہ ہیں اور ملک کے اندر اسٹارٹ ایس ایکو سسٹم کو فروغ دینے کے لیے ایڈوائزری بورڈز پر بھی موجود ہیں۔

غالب نشتر

ایگزیکٹیو ڈائریکٹر

ایم غالب نشتر پاکستان کا سب سے بڑا مائیکرو فنانس بینک، خوشحالی مائیکرو فنانس بینک کے بانی صدر ہی...

غالب نشتر

ایگزیکٹیو ڈائریکٹر

ایم غالب نشتر پاکستان کا سب سے بڑا مائیکرو فنانس بینک، خوشحالی مائیکرو فنانس بینک کے بانی صدر ہیں۔ آپ کو پاکستان کی چلتی پھولتی مائیکرو فنانس صنعت کا پیٹر مائیکرو فنانس بینکار تصور کیا جاتا.   آپ 2000ء میں حکومت پاکستان کی جانب سے مائیکرو فنانس سیکٹر ڈیولپمنٹ پروگرام کے تحت مالیاتی شعبے کی اصلاح کی غرض سے شروع کیے گئے عمل کا حصہ تھے اور نمایاں نمارک کے طور پر خوشحالی بینک کے ساتھ پاکستان میں مائیکرو فنانس کی کامیابی کے مظاہرے میں اہم عنصر رہے ہیں۔ آپ کی حالیہ کامیابیوں میں خوشحالی مائیکرو فنانس بینک کے ڈس انویسٹمنٹ کے عمل کو کامیابی سے متحرک کرنا شامل ہے جس کے نتے میں بینک کے لیے نمایاں ملکی اور عالمی سرمایہ کاروں کو سرمایہ کاری کے لیے راغب کر ناممکن ہو ا۔ بورڈ پر نئے سر مایہ کاروں کے مجموعے سے بینک تبدیلی کے ایک پر عزم اور با مقصد پروگرام کا آغاز کر رہا ہے جس سے ملک میں موجود کھیلتے ہوئے چھوٹے اداروں کی منڈی کی خدمت ممکن ہو جائے گی۔   خوشحالی بینک سے قبل آپ نے اپنے کیریر کا آغاز سن 1982ء میں بینک آف امریکہ سے کیا، جس کا اختتام ملک کے سب سے بڑے تجارتی بینک میں سے ایک نیشنل بینک آف پاکستان میں سینیئر ایگز یکٹیو وائس پریذیڈنٹ کے طور پر ہوا۔    آپ کی بورڈز اور اسٹیرنگ کمیٹی کے رکن ہیں اور قومی اور بین الاقوامی سطوں پر متعدد اجلاس کانفرنسز اور تقریبات میں بینک کی ترجمانی کر چکے ہیں۔ اس کے علاوہ غریبوں کے لیے مالیاتی شمولیت کے مسائل پر اخبارات و جرائد میں باقاعدگی سے لکھتے ہیں۔    آپ نے کمپیوٹر سائنس میں ماسٹرز کیا ہے، آپ کی خدمات کے اعتراف میں آپ کو پاکستان کے سب سے بڑا صدارتی اعزاز ستارہ امتیاز بھی نوازا جاچکا ہے۔

بینگ ہو گروڑبر این

ڈاریکٹر

ناروے سے تعلق رکھنے والے مہینگ ہو گر وڈیراٹین کی ایف اے (چارٹرڈ فنانشل اینالسٹ) چارٹ ہولڈر ہیں۔ ...

بینگ ہو گروڑبر این

ڈاریکٹر

ناروے سے تعلق رکھنے والے مہینگ ہو گر وڈیراٹین کی ایف اے (چارٹرڈ فنانشل اینالسٹ) چارٹ ہولڈر ہیں۔ آپ 15 برسوں سے زائد پر مشتمل متنوع پیشہ ورانہ تجربہ رکھتے ہیں۔ آپ جون ہوپکنز یونیورسٹی اسکول آف ایڈوانسڈ انٹر نیشنل اسٹڈیز (ایس اے آئی ای) سے ماسٹرز کی ڈگری کے حامل ہیں اور یونیورسٹی آف او سلو سے پیپرز کی ڈگری بھی حاصل کر چکے ہیں۔   آپ فی الوقت رسپانسبلیٹی انویسٹمنٹ اے جی کے پرائیویٹ ایکویٹ ڈپارٹمنٹ کے سربراہ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ آپ ٹرپل جمپ، نارڈک مائیکرو فنانس انیشیئیٹیو ک کینزی اینڈ کمپنی، نار میں بینک (سینٹرل بینک آف ناروے) اور ورلڈ بیک گروپ میں بھی خدمات انجام دے چکے ہیں، آپ اس وقت بنکاک، تھائی لینڈ میں مقیم ہیں۔

شرجیل شاہد

ڈاریکٹر

شرجیل شاہد کئی اداروں کے لیے بڑے ریٹیل بینکس اور بزنس مینجمنٹ میں بینکاری کے امور کی انتظام کاری...

شرجیل شاہد

ڈاریکٹر

شرجیل شاہد کئی اداروں کے لیے بڑے ریٹیل بینکس اور بزنس مینجمنٹ میں بینکاری کے امور کی انتظام کاری کا 23 برسوں سے زائد کا متنوع تجربہ رکھتے ہیں۔   ٹیکنالوجی کو سمجھنے والے مستند چارٹر کاو نٹنٹ، شرجیل شاید اس سے قبل لندن میں بارکلیز اور اسٹینڈرڈ چارٹرڈ کے ساتھ منسلک رہ چکے ہیں اور اب پاکستان میں یو بی ایل سے وابستہ ہیں۔ آپ بزنس ماڈلز کی تبدیلی، کارپوریٹ ری اسٹرکچرنگ، کوسٹ آپٹیمائزیشن اور آلٹر نیٹ ڈیلیوری پیاز کے فروغ میں اہم کردار ادا کرتے رہے ہیں۔ آپ اس وقت ملک کے دوسرے سب سے بڑے بینک، یوبی ایل میں اس کی ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن اسٹریٹجی کی قیادت کر رہے ہیں۔   آپ مختلف شعبوں میں کئی اداروں کے بورڈز سے وابستہ رہ کر بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔

سیمی صدف کمال

ڈائریکٹر

اداروں کے قیام ، پلیٹ فارمز کی تشکیل اور پروگرامز کے 38 سالہ تجربے کے ساتھ جغرافیہ کی ماہر خاتون...

سیمی صدف کمال

ڈائریکٹر

اداروں کے قیام ، پلیٹ فارمز کی تشکیل اور پروگرامز کے 38 سالہ تجربے کے ساتھ جغرافیہ کی ماہر خاتون سی صدف کمال کو تین شعبوں میں مہارت حاصل ہے :غربت کا خاتمہ ، صنف اور پانی۔ غربت کے خاتھے کی ماہر کے طور پر آپ نے ہمیشہ شمولیت کے فروغ، اثاثہ جات کی منتقلی، شود سے پاک قرضہ جات، چھوٹے قرضہ جات ،سالی خواندگی، بہود عامہ اور پارٹی گریجویشن ماڈلز پر خصوصی توجہ دی ہے۔ آپ کمزور طبقوں، محروم افراد اور غریب ممالک کے اسباب کے تحفظ کی وکالت کی شہرت رکھتی ہیں۔ آپ بحث و تمحیص اور تبادلہ خیال، اتفاق رائے اور مشتر کہ فقطہ ہائے نظر کے فروغ کے ذریعے مسائل کے حل اور اختلافات سمجھانے کے لیے بھی جانی جاتی ہیں۔ آپ پاکستان کے اندر اپنے گہرے تجربے کے علاوہ وہ جنوبی ایشیاء ایشیا پیسیفک خطے، مشرق وسطی، یورپ اور افریقہ میں بھی کام کر چکی ہیں۔ آپ کی مہارتوں کا دائرہ مقامی معاشرے میں منصوبوں سے لے کر بڑے بڑے قومی و بین الا قوامی پروگرامز ، بین الا قوام مکالموں، ایسی ٹریک ٹو سرگرمیوں جہاں حکومتیں بھی بمشکل بول پاتی ہیں، پر مبنی تقابل عمل تحقیق اور علمی کاوشوں تک پھیلا ہوا ہے۔ آپ نے پاکستان ہی میں رہائش کو تری دی اور پچھلی سطحوں پر اپنی مصروفیات کو جاری رکھا اور ہمیشہ لوگوں کو آگے رکھنے کی سوچ کے ساتھ خود کو وقف کر دیا ہے۔ آپ کئی نجی اور غیر کاروباری اداروں کی بانی ہونے کے ساتھ ساتھ کئی قومی و بین الا قوامی نیٹ ورکس، پروگرامز اور اقدامات کا حصہ بھی ہیں۔ آپ ملٹی ملین ڈالر پروگرامز کے لیے امانتی فرائض انجام دیتے ہوئے خزان، سرمایہ کاری ، ر قوم بجمع کرنے، مالیات اور آڈٹ کمیٹی کے لیے بھی خدمات انجام دے چکی ہیں۔ سیمی صدف کمال200 سے زائد امور کی سربراہی کر چکی ہیں اور چیف آف پارٹی، ہیڈ آف پروگرامز، ٹیم لیڈر اور لیڈ کنسلٹنٹ کے عہدوں پر بھی تعینات رہی ہیں۔ آپ 180 سے زائد حقیقی مقالات، جائزہ اور پیکٹ اسیسمنٹ رپورٹس کی مصنف اور شریک مصنف ہیں۔

رابرٹ بنون

ڈائریکٹر

برطانیہ سے تعلق رکھنے والے ، رابرٹ بنیون نے کرائسٹ چرچ آکسفورڈ سے ماڈرن ہسٹری میں تعلیم حاصل کر ...

رابرٹ بنون

ڈائریکٹر

برطانیہ سے تعلق رکھنے والے ، رابرٹ بنیون نے کرائسٹ چرچ آکسفورڈ سے ماڈرن ہسٹری میں تعلیم حاصل کر رکھی ہے اور بینکنگ انڈسٹری کا وسیع تجربہ رکھتے ہیں۔ مورگن گرینفیل، لندن مرچنٹ بیک سے کن 1972ء میں کیر بیز کا آغاز کرنے والے رابرٹ نے لندن دفتر میں کئی اہم عہدوں پر تعینات رہے اور مورگن گرینفیل بیک، سوئٹزر لینڈ کے جنیوا آفس میں دو ادوار پر مینی خدمات انجام دے چکے ہیں۔ ان 1985ء میں آپ مرکزی بورڈ میں تعینات رہے اور 1986ء میں اس گروپ کے ٹوکیو آپریشنز کو چلانے کے لیے جاپان چلے گئے ۔ رابرٹ نے 1988ء میں گروپ مینجمنٹ کمیٹی کے رکن کی حیثیت سے خدمات انجام دیں اور ایشیا پی سینک سین میں گروپ کے آپریشنز کی ذمے داریاں سنبھال لیں۔ بعد ازاں آپ نے لندن میں تو کوئی بینک یورپ کے تین سال تک چیف ایگزیکٹیو اور منیجنگ ڈائریکٹر کے طور پر خدمات انجام دیں۔ 1994ءسے 2003ء تک آپ کامن ویلتھ ڈیولپمنٹ کارپوریشن (سی ڈی سی)، لندن، کے منیجنگ ڈائر یکٹر تعینات رہے جہاں فنانشل مارکیٹس ڈپارٹمنٹ آپ کی ذمے داری میں شامل رہا۔ آپ نے متعدد نان ایگزیکٹو چیئر مین اور ڈائر یکٹر شپ کے کردار ادا کیے ہیں، جن میں زیادہ تر کاروبار یافنڈز میں آپریٹنگ کرتے ہیں یا ایشیاء یا دیگر ابھرتی ہوئی مارکیٹوں میں سرمایہ کاری کرتے ہیں اور جن کی زیادہ تر توجہ ایس ایم ای کے شعبے پر مرکوز ہے۔   في الوقت رابرٹ بنون لیک شور ایل ایل بی کے چیئر مین ہیں جو کہ ایک نبی ایکویٹی فنڈ ہے جس کا تعلق کھرونوز ایڈوائزری لمیٹڈ سے ہے۔ یہ دونوں تھائی لینڈ میں قائم ہیں۔ آپ چین اور ساؤتھ ایسٹ ایشیا میں کام کرنے والے کئی کاروباری تجارتی اداروں کے چیئر مین بھی ہیں۔

گیرٹ پیٹرمینز

ڈائریکٹر

بیلجیم سے تعلق رکھنے والے ، جناب گیرٹ پیڈ مینز اکنامک سائنسز میں ماسٹرز کے علاوہ جنرل مینجمنٹ می...

گیرٹ پیٹرمینز

ڈائریکٹر

بیلجیم سے تعلق رکھنے والے ، جناب گیرٹ پیڈ مینز اکنامک سائنسز میں ماسٹرز کے علاوہ جنرل مینجمنٹ میں اختصاص حاصل کر رہے ہیں۔ آپ کا20 سالہ متنوع کیریر میز مختلف براعظموں اور ثقافتوں، مارکیٹ ریسرچ اور تجزیوں پر مشتمل ہے جبکہ آپ ایکواڈور کے لیے ایک تکنیکی ایڈوائزر اور مائیکرو فنانس کنسلٹنٹ بھی ہیں۔ آپ 2001ء سے انکو فن انویسٹمنٹ مینجمنٹ کے لیے چیف انویسٹمنٹ آفیسر کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں۔ گیرٹ اسٹرینی ڈیولپمنٹ، انڈسٹر ی ریلیشنز اور انٹر نیشنل انویسٹمنٹ میں مہارت رکھتے ہیں۔ آپ کی اواے کی ایسیون رورل امیں اے آر ایل (ایکواڈور کے بورڈ چیرمین اور فنانشیر اکو نیاز ( پیرو) کے بورڈ کے رکن بھی رہے ہیں۔ فی الوقت آپ ایم ایف آئی فائی گر ان پوڈر ایس اے (ارجنٹائن )، مائیکرو فنانس انویسٹمنٹ و ہیکل رورل امپلس فنڈ میں آئی سی اے وی۔ ایف آئی الیس (کسمبرگ، انکو ٹیم (جيم) اور خوشحالی مائیکرو فنانس بینک لمیٹڈ کے بورڈ نمبر ہیں۔ آپ کی زبانوں پر عبور رکھتے ہیں جن میں ڈچ، انگریزی، ہسپانوی، فرانسیسی اور جرمن زبا میں شامل ہیں۔

ایلوولیم جیرارڈمول

ڈائریکٹر

ڈچ قومی ، 1991 میں ، مسٹر ایلکو مول نے لارنسٹین یونیورسٹی میں زرعی ترقی میں بی ایس سی کے لیے گریجویشن کیا اور 1995 میں نیدرلینڈ کی یونیورسٹی آف ویگننگن میں ترقیاتی معاشیات اور سماجیات میں ایم ایس س...

ایلوولیم جیرارڈمول

ڈائریکٹر

ڈچ قومی ، 1991 میں ، مسٹر ایلکو مول نے لارنسٹین یونیورسٹی میں زرعی ترقی میں بی ایس سی کے لیے گریجویشن کیا اور 1995 میں نیدرلینڈ کی یونیورسٹی آف ویگننگن میں ترقیاتی معاشیات اور سماجیات میں ایم ایس سی کو حتمی شکل دی۔ مسٹر ایلکو مول کو بین الاقوامی ترقی اور فنڈ مینجمنٹ میں تقریبا 30 سال کا تجربہ ہے۔ آپ  نے وسطی امریکہ اور گھانا میں ڈچ وزارت خارجہ اور اقوام متحدہ کی خوراک اور زرعی تنظیم کے ساتھ کئی سال کام کیا۔ اس کے بعد وہ نیدرلینڈ واپس آئے اور آکسفیم نویب کے لیے سرمایہ کاری ڈیسک برائے مالیاتی اداروں میں کام کیا۔ وہ ایمسٹرڈیم میں فنڈ منیجر ٹرپل جمپ کے شریک بانی ہیں جس کے لیے آپ نے 2006 اور 2019 کے درمیان کام کیا۔ آپ مینجمنٹ بورڈ کا حصہ تھے اور اپنی تازہ ترین اسائنمنٹ میں وہ علاقائی سرمایہ کاری ٹیموں کی نگرانی کر رہے تھے بطور ڈائریکٹر مالیاتی اداروں میں سرمایہ کاری کے لیے . 2020 سے مسٹر ایلکو مول کئی سرمایہ کاری فنڈز اور بین الاقوامی تنظیموں کے لیے آزاد مشیر کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ آپ ایکواڈور میں بنکو ڈی ایمرو میں بورڈ آف ڈائریکٹرز کے چیئرمین اور لائبیریا میں ڈی ایم ڈی آئی بینک کے بورڈ کے چیئرمین ہیں۔ مسٹر ایلکو روٹرڈیم میں ہجوم فنڈنگ ​​پلیٹ فارم 'لینڈا ہینڈ' کے مشیر ہیں اور اس کی کریڈٹ کمیٹی کے رکن ہیں۔ آپ ناروے کے الائنس مائیکرو فنانس کے ایگزیکٹو مینجمنٹ بورڈ کے مشیر بھی ہیں۔

امیر کراچی والا

ڈائر یکٹر / چیئر مین

تیس برسوں سے زائد کے تجربے کے حامل جناب ...

امیر کراچی والا

ڈائر یکٹر / چیئر مین

تیس برسوں سے زائد کے تجربے کے حامل جناب امیر کراچی والا، انسٹیٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاونٹس آف انگلینڈ اینڈ ویلز سے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ ہیں۔ جناب کراچی والا کی جولائی 2016ء میں یو بی ایل کے چیف فنانشل آفیسر کے طور پر دوبارہ تقرری عمل میں آئی۔ آپ اس سے قبل 1998ء میں یو بی ایل کا حصہ بنے تھے جہاں آپ چیف آپریٹنگ آفیسر، چیف آف اسٹاف اور گروپ ایگزیکٹو کے عہدوں پر خدمات انجام دے چکے ہیں۔  اس عرصے کے دوران، آپ نے خوشحالی بینک کے برانچ لیس بینکنگ بزنس کے آغاز میں نہایت اہم کردار ادا کیا اور بینک کے آئی ٹی وژن کو نافذ کیا اور بینک کا مجموعی ریسٹرکچرنگ پلان تشکیل دیا۔ جس سے کامیاب پرائیویٹائزیشن کی راہ ہموار ہوئی۔ آپ یوبی ایل انشوررز لمیٹڈ اور ون لنک کے بورڈ کے چیئر مین بھی ہیں۔ یوبی ایل میں شمولیت سے قبل، جناب کراچی والا کی مالیاتی اداروں اور ملٹی نیشنل اداروں میں اعلی عہدوں پر فائز رہ چکے ہیں، جس میں امریکن ایکسپریس بینک، سٹی گروپ انویسٹمنٹ بینک اور آرٹل گروپ آف کمپنیز بھی شامل ہیں۔